пятница, 6 декабря 2013 г.

Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Він дав можливість зрозуміти, як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів. Можна планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів. Одним із інструментів для досягнення такої цілі є так званий “Scaffolding”, вчитель допомагає, але поступово позбавляє учня опіки до тих пір, поки той не навчиться працювати самостійно над складними завданнями. Вважаю, що використання такого інструменту в методі навчання буде дуже результативним і вплине на успішність учня, на розуміння ним матеріалу, цілей, завдань проектної роботи і само-спрямування у навчанні!

Комментариев нет:

Отправить комментарий